"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 16 januari 2010

promenad

blev det idag mot Kupolen, Biltema och en möbelaffär...hade en sak jag hittat till dottern...födelsedagspresent :0)....nr 2.. så kom vi hem med kataloger och tankar om hur vi ska göra i vårt nya badrum, eller vi vet ju egentligen, men har inte hittat rätt badkar ännu, men såg ett som hade varit perfekt...om det inte varit för stort...och för dyrt...nå vi vet inte vilken budget vi har heller ännu då vi inte fått något att gå efter. Men pratade med A som äger lägenheten och hon skulle kontakta rätt personer så vi får möjligheterna att titta på rätt saker och i rätt pris så vi vet vad som gäller.

Om vi själva ska betala en del så måste vi veta hur mkt det blir också så....mycket att fundera över...just i det avseendet....det var ju fantastiskt väder idag, blåste lite mkt, men nå...hoppas det håller i sig med ett par grader så vi kan ta en sväng i morgon med. Har gjort en islykta av mina tulpaner som börjat blomma ut och som doftade så att jag inte riktigt stod ut med dem...Hannele hade gjort sånna i trädgården :0) och jag blev inspirerad...tyvärr fryser det inte lika bra och fort som för ett par dagar sen...men skam den som ger sig...

nu är det dags för tvätten...tjingeling

Inga kommentarer: