"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 29 januari 2010

Torsdag

en dag som blev lite spännande då hyresvärden ville visa lägenheten vi bor i för ett par, som kom direkt upp och tittade...ville helst flytta in i morgon :0) får hyra ut gästrummet då kanske...nepp...men ja...då hade ju precis firman som ska fixa badrummet ringt och dom börjar på måndag i nya lägenheten med utrivning...så...kommer ungdomarna att vilja ha lägenheten nu hos oss, så kunde vi kanske komma in i den nya lägenheten i mitten slutet av februari, beroende av hur det går med badrummet osv....det blev en hel att fundera på faktiskt....

paret skulle titta på en annan lägenhet i dag, så kanske de tar den...vi får se...men ska börja packa i helgen iaf...det som vi inte använder och som bara samlar damm...typ...böckerna och annat i kontorsrummet...

sen var det dags för fotograferingskurs...kul som vanligt, men jag är okoncentrerad för det blir lite surrigt emellanåt så...nå...tar ett nytt tag...De har flyttat till en ny lokal och det blir kanonbra så småningom där tror jag för Fotoklubben...

Innan jag for hemmåt så gick jag också förbi fotoaffären och tittade på macro...mmm...ja, tog och köpte ett par brallor och ett linne som var på rea istället...byxorna fick jag 30 % på så det var helt ok :0)....hittade också en löpare med tulpaner på för halva reapriset...sånt gillar jag...linnet var också halva reapriset på :0)

så hade jag lyckats boka tvättstugan trots att jag hade fotokurs ( undrar hur jag tänkte???) nå...hann ju hem för att hjälpa till att plocka in den tvätt som älsklingen tvättat åt oss...just det moment som jag avskyr...haha...

nå...idag är det fredag igen, solen skiner ute och jag ska straxt äta lunch för att sen bege mej hemmåt för helg...och det är min sista vecka med 50% vilket ska bli spännande att se hur kroppen mår nu när jag ska jobba 75% från måndag....nåväl...det går säkert jättebra får vi tro....

ha en skön helg alla!

2 kommentarer:

Vida sa...

Åh vad kul om det blir inflytt tidigare!! Då är det ju om en liten månad så snacka om snabba puckar...

Kul med fotokurs, men visst kan det vara svårt att koncentrera sig ibland.

Kramar från Liv

Iggepop sa...

Kul med flytt ;)... Absolut när allt är klart i alla fall. Urstädning och instädning, ja roligt att det går bra!!! Ha en skön helg... Bamsekram