"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 25 januari 2010

doktorbesök

en stressad dag på jobbet och ännu mer stressad anlände jag till företagsläkaren....hann med andas lite emellan men njae...känner ju hur jag stressar upp mej när jag är i tidsnöd...mycket telefon, svåra ärenden komplext efterarbete...då är jag mer uppvarvad än vanligt och sen kastade jag i mej lunchen och iväg...suck...det är väl bra att jag åtminstone börjar känna av hur jag beter mej...vilket jag inte gjort förr...får liksom någon "spinn" i stress när jag känner mej pressad på tiden...så var det inte förr...då var jag i tid, och kände inte av det så på samma sätt som nu...det är som jag "flummar bort" tiden på saker, fast jag inte gör det...allt tar bara längre tid...och jag tror att det ska hinnas med...

nå...jag sa att jag ska pröva att jobba 75% tills jag ska tillbaks till min samtalskontakt, och blir det fel får jag höra av mej till läkaren igen....allt går att ändra om det blir tokigt....ett rehabmöte skulle det också bli...tror jag...jag vet inte och inte tänker jag hålla på och ordna sånt, jag är sjuk så det får dom som har hand om mej göra....

kontakta vårdcentralen ska jag göra för att ta nytt D vitaminprov och så borde de kanske också ta och skicka en remiss till sömnlabbet så jag ställs i kö....så får det bli....plingar nu...

sköt om er där ute...

1 kommentar:

Gisan sa...

Ta hand om dig ordentligt, för det är du verkligen värd. Stora kramar...