"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 13 januari 2010

Solen tittade förbi

en stund här nyss....och jag vaknade vid halv 9 igen i morse eftersom jag vaknade 3 eller 4 gånger i natt så var jag rätt seg...också när jag vaknade, kände mig som om jag sprungit ett maraton, och i natt var det inte alls en teaterpjäs som jag var åskådare till utan jag var där, medveten om situationerna och gjorde val, dvs, jag gick ut ur rummen jag inte ville vara i  för de situationer som jag upplevde var jobbiga, men ändå upplevde jag det som att jag aktivt gjorde nya val.....Det är nog bra att jag kommer ihåg vad jag drömmer i allafall, och framförallt känslan av att jag har val i de olika situationerna....däremot kunde jag inte göra något åt den sista drömmen då jag blev trött och kände mej som något tåget körde över, men nå...jag vet hur jag kände mig när jag vaknade.

snarkar säkert också för jag är så torr i munnen och torr....nå...det finns fler som låter på nätterna i vårt hus ;0) och ibland ligger jag där och ler, för det låter så fridfullt...

nu ska jag duscha, tittade en stund på vem vet mest som jag spelat in i går, hade ju en av mina kollegor med :0) och japp det gick rätt bra.... Ska gå och köpa mig ett busskort också idag, 840 kronor!! Suck...det är rätt saftigt för åker jag bil så räcker tanken en månad, parkeringen är gratis och jag har ju den ändå försäkrad...nå..det är vinter och japp det får bli så nu...tycker iallafall att det är skit att dom höjt biljettpriset med så mycket för många sitter och åker bil ensamma i långa pärlband mellan Borlänge och Falun...åt båda håll....synd tycker jag för miljön...de kunde sänka priset till 600 kr per månad och sen kunde dom dra in några bussar mitt över dagen, ha fler bussar kring skoltiden och sen när arbetsdagen är slut för de som jobbar också....då kunde jag tycka att det vore läge att inte ta bilen iafall....

helst ville jag kunna cykla eller gå till jobbet, men nepp det är lite långt och vi har ingen dusch på jobbet...

Mojen har perfekt...1 timme om dagen fram och tillbaks att gå...cykel blir ännu bättre sen...när vi flyttat...

Mailade Fk igår också, men nu har jag fått byta handläggare till Falun, så ska kontakta den personen, så har jag ju också en sjukförsäkring jag ska skicka en anmälan till...eftersom jag faktiskt varit sjukskriven en längre tid...det är inte mkt pengar, men det är ändå pengar vilket jag betalat för länge....

Nu återkom solen...tjingeling...Må bäst idag!

Inga kommentarer: