"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 6 januari 2010

så trevligt

det var i går, avslappnat och ja...H vann i backhoppningen :) vilket var kul...Mojen har inte försökt slå rekordet ännu :)

vi hade en slö morgon och en skön förmiddag framför vår tv igen...och sen blev det lutfisk...vi tänkte gå ner till svärmor med maten idag men hon ringde och skulle bort så...vi kalasade själva på den....

sen så satte jag mig en stund och tittade på hur vi ska ha det i nya lägenheten och kom på en ny lösning :) japp...så får det bli...ska sälja soffan i stugan..bäddsoffan jag hade med från Sundsvall som jag ändå inte längre vill ha kvar och sen får vi ta med bäddsoffan vi har här istället så har vi en bra säng där :) och mer plats...fiffigt...nu har vi ju 2 uppblåsbara bäddar ifall folk vill sova över och annars finns det ju också en eller tom 2 gästlägenheter att hyra in sig i om det är fler som vill komma :). Man sover rätt okej i de uppblåsbara sängarna och det blir perfekt det :)....så får jag plats med fåtöljen i gästrummet till tvn som vi använder emellanåt när det är fotboll eller ishockey på Canal+ osv...

och rätt ok att ha en läsfotölj där inne i gästrummet också...så får vi se hur vi löser resten :)tror det blir bra...

och just nu så vilar jag i att våren snart är här och längtar tills fredagen då dottern kommer...och ja...Måg= Svärson :)

varma kramar till er i kylan

Inga kommentarer: