"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 27 januari 2010

Min prins

fyllde 17 år idag, han som var 53 cm och vägde 4680 g då han kom ut för 17 år sen mitt i natten där på Linköpings BB precis som Eva Dahlgren sjöng Ängeln i rummet ur radion på förlossningen....vår son
flickornas lillebror, han som skulle komma i flingpaketetet från Ica,  honom som systrarna inte ville ha, för dom hade minsann beställt kaniner och inte en lillebror ;0)

...men mitt hjärta slog volter av kärlek när jag fick mms från dottern i morse, för där satt han i i hennes kök  och åt födelsedags frukost....lillebror och storasyster kärleksfullt tillsammans...Jag var inte där fysiskt, men i tanken var jag definitivt med honom hela hans dag idag...

Älskar er alla mina barn...och idag är längtan stark efter att få krama er....nattinatti...

2 kommentarer:

Lena sa...

Oj, han var ju stor redan när han var liten ;-)
Syskonkärlek är FINT!!

Vida sa...

Åh vad du skriver fint om dina barn. Du har nåt att hämta hos mig!!

Kramar