"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 21 januari 2010

Längtan

finns det just nu hos mig, längtan efter något nytt, och fick idag veta var jag befinner mig den 4-5 mars 2010...Min dotters födelsedag den 5 mars, men eftersom dottern inte befinner sig på samma plats som jag den dagen och inte helgen efter så....väljer jag att befinna mig på den här platsen! Det är ett ställe jag velat åka till länge, och är mycket glad över att få möjligheten till att vistas där i ett dygn ungefär :0)....förhoppningsvis får jag också en stund i Stockholm innan återfärden mot hemmet och förberedelse för flytten...under veckan efteråt...

Hade gärna varit hos dottern men som sagt det kommer nog att skilja några 100 tals mil oss emellan och åtminstone några grader i värme också...för förhoppningsvis är hon på en varmare breddgrad då än jag i Stockholm...

nä mina vänner där ute, nu är det dags för min nya rutin...sängen ;0)...för i morgon bär det norrut igen och det ska bli så roligt!

2 kommentarer:

Lena sa...

Owaw! vilken härlig "spa" upplevelse du kommer få! :-))
Ha de härligaste helg nu med familjen!!!!
Kram! /Lena

Laizan sa...

Mmm härligt, passa på och njut av miljön och maten som ska vara jättegod. B har varit där ett par gånger så jag har en morgonrock därifrån.