"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 2 januari 2010

traskade vi iväg i kylan för att lämna in trav och tips, och hamnade mitt i Idol kaoset på Kupolen, och fick en liveverson av Walking in Memphis...och trångt mycket trångt var det när alla tjejer trängdes med oss "gamlingar" som också ville se ;0) vi hamnade till slut på Pk möbler och kollade lite på soffor men...nå...det är en senare fråga...vi gick hem, jag svettades i mina tjocka brallor och jacka...sen frös jag när vi kom hem och landade i soffan igen...för ännu ett avsnitt av vår mordserie...Tänk vad de kan hitta på...det ena mer raffinerat än det andra.

gjorde skagenmackor och fick en kopp kaffe till lunch...nu ska vi straxt gå bort...och få en god middag och sen ska vi fördriva en stund hos kompisarna och kolla deras nya lägenhet....vi måste få se hur de fått det :0)

ha en fin lördagskväll alla

2 kommentarer:

Annika sa...

Gammal är äldst. :D

Stod du längst fram? ;)

Hoppas ni har en trevlig kväll.

Lena sa...

Var de idag Idolerna var i Kupolen!? som jag gillade Calle, älskade hans rock röst! hi hi..
Vi har myst med kaffe och bullar i skogen idag! knäppte över 200 kort, och har förstått att höja Ison rejält!! så korten blir ljusa :-) nu mys i soffan! ;-)
Kram på dej! /Lena