"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 14 januari 2010

Ny väg

tog jag i morse, med en buss jag ska åka med sen jag flyttat, och var tvungen att testa den då bussen kom först :0) så nu har jag gjort det...kändes bra, och kom i tid till arbetet också.

har kameran med mig idag till jobbet, tänkte ta lite bilder om jag inte fryser ihjäl för det var kallt idag igen, och tog en annan jacka för att inte svettas ihjälp på bussen...men den buss jag åkte var kall...vilket jag inte räknat med...nå...vi får se om det blir något foto :0) för i kväll är det dags igen för fotokursen igen....jag är lite tudelad gällande den...och har inte engagerat mig speciellt innan tyvärr...får se vad det bjuds på idag....

tjing på er

1 kommentar:

Helena sa...

Ja fy vad kallt det är nu igen.
Hoppas att kursen ger nått ikväll.
Sköt om dig vännen & klä dig varmt!
Kram