"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 15 januari 2010

Avatar

det blev en sovstund efter jobbet, och sen fick jag tulpaner av älsklingen :0) så gick vi ner på stan och åt pizza....min pizza hade lite ost, jag bad om det idag, och det blev väldigt bra, gott frasigt och blev väldigt mätt för det var en stor pizza, men inte äckligt mätt....sen så gick vi på bio och såg Avatar, som alla pratat om. Det var 2,5 timme i full action och somnade inte alls...mycket effekter och storyn? Ja, den håller även om den var självklar så, var den absolut en sån film som ska ses på bio för bästa effekt. Är glad att vi såg den....

nu är vi hemma igen och ska titta på filmen Analyze that...en lagom historia för en fredagskväll i soffan :o)

skönt att veckan är slut, snart är det helg igen....och jag får träffa mina ungar igen..åtminstone några av dem....
tjingeling

2 kommentarer:

Lena sa...

Åh, den ska vi se på söndag!! Längesen man var på bio. Såg ni den i 3D??

Lena sa...

Tack för receptet! ;-)
Pizza ja kära Pizza... suck så gott, försöker hålla mej ifrån den he he.. eller kanske en i morrn framför Stjärnorna/Robinsson??? hi hi... tåls att drömma om, vi får väl se! fniss...
Älskar fotokursen som ger mej såååå härliga "aha" upplevelser varge gång! och spännande med fotografen på månads mötet nästa gång, måste nog dit och kolla hans foton!...
Mysig helg! Kram! /Lena