"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 30 januari 2010

Foto utställning

var jag och H på idag på förmiddagen, det var jättefina bilder av en ung fotograf som jag hade utställning i Falun.Intressant att se andras bilder tycker jag :0)...sen for vi förbi City Gross och äntligen har de fått hem Rio från Vasabryggeriet här i Dalarna också och Mojen var såååå glad, för det är hans stora favoritläsk.

jag hittade också ett knivställ...det var billigare än de jag sett på affärerna förr...under 500 kr så ja, jag investerade i det :0) pianoblack från Nordica...passar perfekt i vårt kök både nu och sen...direkt efter det så hittade jag också min kaffebryggare/tebryggare som de hade där med, och till ett mkt bra pris...den blir det senare, då vi flyttat...de hade också en tredje sak jag letat, bakbordet i plast...99 kr! Så det ska med hem också...så det så...En bra tur...såg också en snygg lampa till vardagsrummet....eller som kökslampa skulle den också bli bra tror jag...men vi får se...sen...

vi åt fisksoppa till lunch idag...gott var det tycker jag...hemmagjord med bas på räkskal och vitt vin...mmm...i kväll blir det Liba Pizza och sen får vi se vad menyn till Robinson blir.....

just nu sitter jag och tittar på tv, Roomservice och kollar på mina flyttlådor som står här inne...hm...jag ville ju börja packa, men njae....har väl inte riktigt lust just nu....får se i morgon om vi kan fixa lite fler kartonger kanske...eller inte..

sköt om er och njut av dagen!

2 kommentarer:

iggepop sa...

H har massor... som är våra kartonger alltså! Kolla med henne och låna dom så länge... good luck Kram

Lena sa...

Bakbord i plast? hygieniskt, men tänk dom där gamla stora som ingick i köks inredningen förr, va bra dom var!!...
Som jag höll på Hassee igår på Robinsson! *skratt* gillade hans lugna sätt redan från start!
Brukar jobb fika på Bilioteket ibland, & där är åxå foto utställningar hela tiden! & numer ser jag på bilder med helt andra ögon! ;-)
Tur säger jag, att jag redan är gråhårig! ha ha.. för detta Photoshops program fick mej verkligen till gränsen av galenskap! fniss.. hoppas du hajjar mer än mej! *skratt*
Märta löper & är lite osalig just nu, därför uppe denna okristeliga tid! ha ha..
Kram & härlig söndag!! /Lena