"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 16 augusti 2010

snarkfröken

det är jag det...haha...slocknade som en klubbad säl på soffan igårkväll efter att ha fikat...sov och snarkade så Mojen tänkte gå och spela in det, men då slutade jag innan han hittade igen inspelningen i telefonen....det var såååå skönt att slockna så tungt i 2 timmar nästan...och sen sov jag igen till halv 1 tror jag...och sen till 4...var vaken lite emellanåt...men ja...skönt var det...luften var frisk i går när jag gick ut på toan...stjärnklar himmel och stjärnorna glittrade i vattnet...ett fantastiskt lugn och ro ingav nattens gnistrande himmel

idag har jag tänkt ligga på en filt och vila...men solen lyser med sin frånvaro emellanåt och det blåser kallt ute, men jag tar itu med lite skoj saker som att fortsätta att måla mina billy dörrar vita....har målat en gång, nu ska jag slipa och måla de andra och hyllan jag ska ha böcker och tidningar på ska också upp sen nu är det tänkt..lite småpysslande.....mysigt lungt och avkopplande...inga måsten...bara vill...idag....

så hoppas ni har en bra måndag vart ni än är....och vad ni än gör....vi hörs!

1 kommentar:

Vida sa...

haha.. skulle Mojen ha spelat in det.. han har humor. Fast det hade inte varit så kul att bli inspelad kanske så tur att du har ett sjätte sinne och la ner det...

Kramar i massor