"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 7 augusti 2010

idag var det

Bergsjödagen...och vi for in och kollade lite....hittade några jag kände igen och morfars mamma satt där på en bild...inte min biologiska morfar, utan han jag fått mitt efternamn av. Men det var kul....

sen for vi hem och åt lunch och läste lite, sen började vi tapetsera vardagsrummet...solen skiner så fint på tapeten som sitter uppe nu...halva väggen är klar, och jag är glad...sen har vi tapetserat en vägg i hallen med en fondtapet jag valt...blev jättefint....lite småfix är kvar...som lister osv....men det löster sig sen....

vi åt middag vid sjön, med en spegelblank sjö som bakgrund kunde kvällen inte bli bättre....god mat, gott vin och lugnet efter en dag av händelser så njöt jag i fulla drag...åså är det en ny dag i morgon.....

ser jag fram emot....efter en natt av sömnlöshet och ont i ögat....hoppas jag natten blir bättre i natt....

sköt om er där ute...

Inga kommentarer: