"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 15 augusti 2010

så underbart skönt

att vara tillbaks på landet, jag var sååå trött när vi landade här igen....solen sken och vi tog en kall öl och en jäger nere vid vattnet och bara andades....

nu är vi äntligen färdiga med uppdraget jag hade lovat, att mamma skulle få komma till graven och få se vår lägenhet....vi tog vägen över Bollnäs och hälsade på utanför ett par mamma och jag känner, de blev väldigt förvånade över vårt uppdykande, men tänkte att det var enda chansen för mamma att se var de flyttat....

vi hade ätit middagslunch på Alfta värdshus innan, potatisgratäng och fläskfile och sås, äppelkaka med vaniljsås och kaffe...mkt gott...vi blev jättemätta och nu har det gått ett par timmar sen dess och vi köpte färsk limpa och oboj...ost och oboj....ojoj...det är sommar det....i morgon ska jag bara njuta av livet...vila min trötta kropp och själ.....

ha en fin måndag...jag håller tummarna för att vädret inte blir som de lovat i helgen....regn....jag vill ha uppehåll och sol på min födelsedag...den närmar sig...snabbt....tjingeling

Inga kommentarer: