"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 18 augusti 2010

Blåsväder

har det varit idag och nu skiner solen iaf, i natt regnade det och dottern sov i friggan hon märkte det,inte jag även om jag var uppe i natt....nå...det har varit en skön dag, slapp och avspänd....mysigt....att ha sin älskade unge här...hon är ju stor...och jag inser att jag faktiskt är dubbelt så gamma....hm...vet inte hur det gick till men så är det....

vi tog oss en kvällspromenad i solen men vinden var isande kall...fotograferade hästarna gjorde jag.....och lite annat också...bilder kommer sen....

apropå bilder så var jag i den lokala tidningen idag...det hade visst blivit nästan en halvsida...hm...nå...50 år är ju iallafall en dag att fira...sen får andra tycke vad de vill om innehållet i artikeln...kan nog tänka mig att det höjdes ett par ögonbryn i morse.....

nu ska jag diska...tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

hmm.. jag som är i Dalarna, nu ska jag kolla om vi har nån tidning och leta efter dig..

Kramar