"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 30 augusti 2010

Firandet i dagarna 10 är avslutat

för idag fick jag uppvaktningen på jobbet, och guuuud så jobbigt det var....första 50 åringen på kontoret som uppvaktades av chefer och personal....från myndigheten fick jag en urtjusig bukett blommor och en lika tjusig vas från Orrefors, och från kollegorna fick jag ett paket med ett halsband från SNÖ....och ja usch så jobbigt det var att bli uppvaktad...roligt men jobbigt...jag gillar inte att vara i centrum så...vilket många tror att jag gör.... NÅ....nu är det klart iaf....

min underbara familj, släkt, vänner, kollegor, mfl har gjort 50 års strecket lätt att kliva in i och är fantastiskt tacksam och glad för all uppvaktning!

Och nu är första arbetsdagen på väg att avslutas straxt så....tjingeling på er....vi hörs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har verkligen blivit firad som det anstår en Drottning.

KRAM!

Lena sa...

Jag gillar inte heller att stå i centrum, men fyller man "jämt" så är det smällar man får ta! he he...
Vilken känsla det måste vara ändå, att få så fin uppskattning från jobbet! :) koleger & chefer!!
Kram & fortsatt fin måndag! /Lena

Maria sa...

Rejält firad har du blivit.