"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 3 augusti 2010

det tar tid att bryta gamla beteenden

och idag halkade jag av bara fan....in i det gamla igen med full fart..irritation, frustration och så fick Mojen stå emellan....och så var jag där i ilskan och ledsamheten...hela kroppen grät av sorg och känner att det är väldigt jobbigt att skriva om också....

jag är förmodligen trött, och så är det som vanligt i stugan...trångt...grejor överallt och så kommer M & J hit och jag vill att det ska vara fint och far runt som ett skinn och försöker få till det så att vi ska kunna vara här allihop...så ska mamma och särbon hit också och jag känner att jag kan inte säga ifrån....men då blir det fler ändå...och jag har så svårt när det blir många....så kom jag på hur i helvete ska jag fixa min födelsedag här...har svårt när det är trångt om plats, vet inte varför det är så, känner mej bara frustrerad och instängd på något vis....vill bryta mej loss ut på något märkligt vis.....har alltid haft svårt när det varit trångt...får ta upp det med E eftersom det påverkar mig iaf....

så är det kanske känslan av att vilja ha plats, bestämma och så inte kunna göra det själv....mamma har alla sina grejor här och  saker jag inte får ta bort  sen har jag allt från gamla lägenheten som jag inte vill slänga och som inte fick plats i vårt hem i Borlänge...grejor som tar plats i ett redan trångt utrymme....bäddsoffan som är stor som ett hus och som inte passar  in alls....och så den stora vita soffan som passar in, men som egentligen inte får plats....2 soffor i ett rum är trångt och så ett matbord som är stort och nu fick jag möblera om och så blir det inte bra ändå tycker jag....en sak för mycket minst är det känner jag.....en bäddsoffa som ska bort är en grej....även om den är bra att sova i så finns det bättre plats för resten av grejorna då om jag säljer den, och nu har vi flera uppblåsbara madrasser om det vill sova folk här.....

jag ska ta och göra ett försök på blocket igen, annars får jag låna en bil och ett släp och få den transporterad till tippen....eller upp till sundsvall för försäljning där....kanske....

så min frid försvann i ett kaos av sorg och gamla beteenden....hoppas jag hittar igen den...friden...

2 kommentarer:

IggePop sa...

Kram och "tröst"!Känner i gen...

Lena sa...

En stor varm styrke kram kommer♥
/Lena