"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 22 augusti 2010

mitt 300:ade inlägg

råkade vara på min 50 årsdag....så idag är det 302: inlägget i den här bloggen....och idag har jag lämnat mina kära till tåget och nu är jag alena på landet...kändes tomt när de for och ja...huvudet värker och kroppen är trött så här efteråt.....for en sväng till mamma för att boka om tvättstugan och sen åkte jag och fotograferade hemma på syster ysters gård....och sen for jag hem...hade köpt med mej kräftor...förr åt jag alltid kräftor när jag fyllde år....och så fick det bli även nu....blev lite kvällsnacks av dem....mmm...gott....men nu ska jag ge mej ut på en kort promenad till soptunnan med skalen nu har jag tänkt

jag satt en stund nere vid sjön och njöt av kluckandet från vattnet, bruset från vinden och löven som ropar höst med stora steg.....och det är lite vemodigt men också skönt att gå in i en annan fas nu.....

imorgon ska jag äta lunch med en vän i hennes sommarhus och få höra lite nyheter och sen ska jag vidare till en tandläkare som ska sätta in en krona....och så tillbaks till stugan igen då....

näpp...nu är det tid för promenad....vi hörs!

Inga kommentarer: