"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 2 augusti 2010

en dag i solen...

började med något väldigt obehagligt...2 fåglar hade fastnat i mammas buskar...nätade för att bären skulle få vara kvar....och jag lyckades få ut dom ur näten, men vet inte i vilket skick det var...förhoppningsvis så gick det bra...men så kom det 2 stycken till och fastnade i nätet.....ja förhoppningsvis så flyger dom och mår bra också efter att vi fått ut dom ur näten....

sen åt vi frukost vid vattnet i morse...njöt länge och sen så klippte jag gräset och idag tog jag det väldigt lungt och åt lunch mitt i och  kroppen kändes helt ok...så tänkte vi vila middag i hängmattan Mojen och jag...då jag lagt mej så gick kroken av i upphängningen så vi landade i backen....hahaha....nå...får se om den håller i morgon....om vi vågar prova båda två igen...haha... ja...en härlig dag...och fick en hel del fina foton också idag....på en trollslända som besökte oss vid vattnet.....















sen så hittade jag en fjäril som var fin och tog lite mer kort....kortet är väldigt ljust men blev en fin bild på ett sätt ändå :) mee like....














känner mig lycklig och tillfreds en känsl av frid har infunnit sig i mitt liv....en härlig känsla....och jag njuter av var sekund...

2 kommentarer:

Nina sa...

Låter bra det! Detta med lugn och ro och frid.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

IggePop sa...

Vad det låter härligt!Njut vidare... Kramen