"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 29 augusti 2010

en fin dag

fick vi även idag, för både jag och Mojen blev uppvaktade idag ....jag fick fina presenter av Mojens familj, vackra gladiolus...en av mina favoritblommor....röda och fantastiska...står de här nu och pryder vårt hus. Vi fick också en korg med en massa skoj saker i, choklad, och en varsin chokladprovningskväll :0) i present....sen fick vi fina armband och jag fick ett halsband som barnbarnen gjort...Mojen fick armband med Heja Leksand och Morfar på....jag fick ett halsband med mitt namn på och med många glada färger :0) barnen hade pysslat länge....gjort fina askar åt oss, armband med kronor och ja....blir så glad över deras gåvor....lillskruttan E hade skrivit mitt namn perfekt, medans storskruttan H skrivit mitt namn lite annorlunda ;0) haha....ja dom är för härliga....

sen har jag bakat till jobbet i morgon....ska ju firas vid fikat...alla ska sjunga...hm...det blir nog bra det....att återgå till vanorna igen med arbete, vardag, och livet..

det blev en pizza till middag idag...Mojen fick välja...och jag sa inte emot...för jag är lite trött nu...har ju blivit firad i 9 dagar nu....roligt men lite tröttande :0).....

har dessutom ont i halsen och lite snorig, och lätt huvudvärk också....så det blir en tidig kväll känner jag....

sov gott världen...vi hörs

1 kommentar:

Lena sa...

Slitsamt att fylla år minsan! he he...
Min styvfar är naturligtvis "morfar" till våra barn, inte farfar som jag skrev ;)
Kram & hoppas din måndag blir fin! :) /Lena