"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 24 augusti 2010

En fin dag

var det idag ändå trots regnet.Hamnade hos barnens Farmor och sambo och sen gick hon och jag till en affär brevid dem och tittade på många fina saker....jag köpte en sjal och en magnet till farmor och sambon till kylskåpet som vi båda tyckte passade så bra in på dem :0)

sen for jag hem och fikade och tittade lite i magasin jag hade här i stugan och sen så somnade jag en stund.. hade jätteont i knoppen.....sen for jag vidare till I för att få middag och hade en fin kväll där....nu sitter jag och lyssnar på "fejkbrasan" har packat lite och inväntar morgondagen....hemresan.....känns helt ok utifrån vädret...det har kommit 20 mm...tack vare min regnmätare vet jag det ;) tack I för den....

Sov gott världen, det ska jag göra känner jag....gääääsp....

1 kommentar:

lena sa...

Härlig dag du haft! :)
Sov så gott & kör försiktigt i morrn ;)
Kram kram! /Lena