"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 21 augusti 2010

så var de dagarna över nu då

och ja, vad säger man? mer än att man har haft en fantastisk födelsedag och lördag med uppvakning som anstår en 50 årig kvinna i sina bästa år.....

jag har fått så härliga saker av människor i mitt liv, bara närvaron av dem har varit mycket givande. Lite smått snärjigt var det mitt under dagen idag med alla gäster, mat, fika och pratande vilket var det jag önskat jag kunnat göra mer av....lite intensivt att fixa mycket själv, men ändå haft stor hjälp av Mojen....och nu är jag väldigt nöjd och trött känner jag....

i morgon åker Mojen hemåt och jag blir ensam kvar i stugan 2 dagar....sen åker jag hemåt Borlänge igen....ska bli skönt att komma hem också, även om jag njuter av varje sekund här på landet så har livet en vardag också....den infinner sig nästa vecka och ja....inatt drömde jag att jag inte var redo för det arbete jag skulle göra, vilket var en oerhört frustrerande känsla i drömmen....jag visste precis att jag kunde, men ändå fungerade inget jag gjorde...jag kunde helt enkelt inte utföra det jag skulle göra i drömmen....hemskt var det....och jag hoppas jag kan arbeta igen när jag återkommer igen....

nu ska jag sussa...vi hörs i morgon

och Tack för alla fina hälsningar!! Kram till er

Inga kommentarer: