"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 9 augusti 2010

en riktig fyndar dag

regnade gjorde det i morse och jag gick ut och duschade och faktiskt var det riktigt mysigt.....blev som en ångbastu....sen åkte vi upp till tandläkaren och det var mindre kul faktiskt, men nu har jag något silveraktigt i munnen till den 23 aug...inte så kul att inte kunna tugga ordentligt när man fyller år men så får det bli....inte annat att göra så...for iväg upp  mot Birsta och landade i Skönsberg och jag hittade en klänning på rea...nice men kort...så hm...vi får se...till tigths kanske...till födelsedagen eller inte....det visar sig...men det var 70% rea och jag gillade den väldigt mycket trots att den var kort, det var en beige linneklänning.....och efter det for vi till Ikea och försökte äta lunch...kaos överallt inne på restaurangen...så det blev lunch på Max istället....sen drev vi runt och kom på att vi behövde lite mer vinglas så in igen på ikea och fikade och handlade.....sen så gíck vi in och kollade på lite kläder åt Mojen och hittade jättefina kläder för hur lite som helst...ibland är reor helt suveräna....

vi träffade sonen och åt middag och hade en mysig stund...inser hur mycket jag saknar honom men är tacksam att han verkar ha det bra....

så nu är vi återbördade till stugan igen....i regnet....

2 kommentarer:

Nina sa...

Klart du ska ha kort klänning och tajts... det har ju jag :D


Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

IggePop sa...

Låter som om du/ni har det bra trots...tandläkaren! Ajaj! Ha det gott så ses vi snart... Kräftor? Lite lugnare kanske? Haha Kramen