"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 26 augusti 2010

Ny läkare

fick jag träffa en kvinnlig läkare idag på vc och hon var lite o fast i sitt handslag, men hon gjorde en undersökning och frågade, tyvärr, kan jag tycka så hade hon inte alls läst på något om mej i journalen, utan bara forcerat frågade om jag var frisk för övrigt, och nå....hon droppade gult i mina ögon, kontrollerade mina ögon och konstaterade att min tårproduktion var dålig och skulle skicka en remiss till ögonkliniken för att få ytterligare koll av dem, men innan det så undrade hon om lite prover, och det hade hon vetat om hon läst i journalen först....

men nu ska vi ta om proverna, mina sköldkörtelvärden och lite andra värden ska vi ta i morgon bitti, fastande ska jag vara vilket jag inte var i morse.

sen så har jag varit till svärmor en sväng och fikat sen for jag och handlade mat, lite annat smått och gott, så avslutade jag em med städning, sovning i soffan och gäster som åt middag här hos oss, och jag fick en fin present igen :0) kul att fylla år länge.....

fast...nu har jag lite ont i halsen, så vi får se om jag blir förkyld lagom till helgen eller hur det ser ut.... i morgon ska jag tvätta mattor, och tvätta kläder....sen ska vi kanske ta oss ett bad och njuta.....av sista helgen på min semester, och på söndag får vi besök av alla Mojens släktingar, han fyller år :0)

Bjuder på en bild av min Elsa tårta från Dackås i Hudik :0) mmmmmuuuums...


tjingeling....vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att helgen blir fin!! Kram!!!

Vida sa...

Det kanske känns bättre med henne nästa gång och bra med remiss och att det händer saker..

Kramar