"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 19 augusti 2010

Besök i Sundsvall idag

solen sken men det var ändå en kall vind....och jag hade ett läkarbesök inbokat idag i staden....en härlig läkare som jag fått så fin kontakt med, hon är glad och svär emellanåt men hon kan det hon gör....en av stadens bästa kvinnoläkare Ludmilla Ondrasek...jag fick en rejäl kontroll och recept i handen, och en megastor kram när jag gick och ett grattis på födelsedagen.... det är alltid lika härligt att träffa dom och man känner sig bekväm även i de mest jobbiga situationerna där...

glad att jag fick det jag behövde denna gång och att allt var ok....så åkte vi på ikea för att inhandla en del saker....vita hyllor att ha foton på....och sen handlade vi maten och allt annat till fredagens och lördagens firande...har öppet hus på lördag så det blir spännande.....att se hur många som kommer...jag har ingen aning...haha...

middag blir det i morgon kväll för mina barn och min mamma och särbo, samt syster yster och lite fika däremellan kanske :0)....sen så får vi se vad dagen erbjuder....

vi var också och inhandlade en födelsedagspresent till Mojen som fyller år om en vecka ungefär....han fick en ny telefon så nu sitter han här och leker med den ;0) han fick ett surfabonnemang också så han kan leka rejält...

i morse började det med att slå ihjäl och plocka ut en fågel ur bärnätet....sen fick vi ta bort en till, en hade självdött...det är nackdelarna med att ha bär och fåglar som äter....inte alls kul...jag kunde inte slå ihjäl dem utan överlät det till Mojen...men det är ju för deras bästa när de är skadade redan...

hoppas dagen i morgon börjar bättre....:0) för kl 8.10 i morgon är jag femtio år.....huuuuua.....

2 kommentarer:

Lena sa...

Hua Di! sätt upp lite prassligt folie över bären istället vet ja!
Stackars pippisar som bara ville ha lite mat...♥
Kram kram! /Lena

Lena sa...

Då var det dax att gratta "bruttan" på födelsedagen! :)
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!♥
Kram! /Lena