"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 8 augusti 2010

mera renovering

blev det inte i kväll, utan en trevlig middag med fina vänner...och lite tankar kring de kommentarer inlägget om ibland måste man släppa taget gett...

jo, jag inser också att i "prövas" vännerna, och ja, har nog sen ett tag insett att det inte är så att vänskapen med personen i fråga är så djup längre, och ja....det får vara så tänkter låta det rinna ut ...jag överlever det och fortsätter mitt liv ändå....det finns så många människor i världen att lära känna, fler än man tror....och ja...de fina får man vårda så man får ha dem kvar....

så det får bli min nya början på mina nästa 50 år.....

i morgon får jag träffa sonen igen...mys...bara det...är värt 1,5 timme hos en tandläkare för 6 tusen spänn....

1 kommentar:

Lena sa...

Älskade Di!♥
Jag förstår, det är svårt när mäniskor runt en inte kan se & förstå...
Kämpe där! -en stor varm KRAM på dej!♥ /Lena