"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 6 augusti 2010

en fin dag

det var en strålande morgon med frukost nere vid sjön och sen lagade jag lunch och då kom mamma och T och då lagade jag lite mer omelett...sallad och omelett var dagens lunch....sen plockade vi hallon till mamma och så gav jag mig i kast med att slipa billydörrarna och målade de en gång...så får vi se hur det blir...kanske får jag köpt nya ;0)

så var det dags för middag.....pasta och baconsås med soltorkade tomater blev det....färska jordgubbar blev det till efterätt...mums...sen så fixade jag mina fötter och nu sitter jag avslappnad framför tvn och en kall öl och jäger gör oss sällskap....ser fram emot morgondagen....då är det Bergsjödagen...ska ner en sväng och så får vi se vad vi gör.....

njuter av dagen....

1 kommentar:

Livskrafter sa...

Härligt och njutningsfullt
Var rädd om dig
kramar
Emma