"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 16 augusti 2010

Hittade en

kul figur att fotografera på vägen till Gnarp....



















 visst är de härliga....gillar deras ögon och hårkalufser.....

en annan dag hittade jag de här efter vägen



Det finns väldigt många hästar i byn och jag ska ta mej en promenad för att fotografera alla i morgon tror jag...en dag i vila förhoppningsvis...eller så inte...vi får se jag ska ta en dag i sänder nu....

hittade också ett intressant nät....lite som ett spindelnätsglitter....under grillen....



ja...det finns mycket att fotografera....även fler än jag fotograferar här :0)


det är lyx på att vara på landet.....





2 kommentarer:

Livskrafter sa...

Härliga bilder du delar med dig av
Tack för det
ha en fin dag
Kram
Emma

Lantlivochloppis sa...

Hej!
Va kul att du blir inspirerad!
Rostigt "skräp" i vissa ögon, men fynd för en annan =)
Ha de gott!
Ellen