"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 11 juni 2010

väg


fick jag till slut och bra blev den :0) så nu är jag nöjd och mycket glad över att det blev fixat och att jag kan åka hemåt i morgon utan dåligt samvete...nu har jag funderat på mycket den här veckan gällande renoveringen i stugan och hur man kan göra med div saker....så...veckan är snart slut..i morgon ska jag ta och städa hos mamma innan jag reser vidare i regnet....det är ett måste just nu....men ska bli skönt att komma hem till Mojen igen.....

så här fin blev vägen....i två olika ljussättningar.....

























en mörkare exponering följer ;0)
























love my way :0)......är sååå glad...tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Fin väg!!!
Jag gillar den undre bilden! den bilden blir klarare lixom!
Jag är expert på att överexponera mina bilder, irriterande... ;)
Kram! /Lena