"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 11 juni 2010

early morning...late night

la mej och sussade i går och fick ett sms halv 12 som gjorde att jag hade lite svårt att sussa vidare, blev glad och det tog en stund att komma till ro....sen sov jag oroligt hela natten, och klockan ringde kl halv 7 för jag trodde att de skulle komma och fixa vägen idag tidigt.....nå...än har de inte kommit och jag ringde kl halv 10 och då lät det tveksamt när det skulle bli....suck...suck...

att det ska vara så svårt att hålla det man lovar, jag åker ju hem snart och det är helg i morgon, sen ska det spöregna vid 2 idag har man lovat...det är mulet nu och solen glimtar till emellanåt...det är ruggigt idag och har startat "fejkbrasan" för jag fryser.....har ont i kroppen idag och har städat friggan, grävt landet, röjt lite sly och planterat i mina krukor jag ska ha med hem....har ju också köpt en chokladmynta som var jättegod som jag tänkte plantera hemma ... har också druckit kaffe i min korgstol uppe vid friggeboden, kopplat av mellan varven.....

duschade sen och nu har jag slappat för jag har väldigt ont nu i lederna och ska läsa lite och slöa resten av dagen...får se om syster yster dyker upp...har varit ute och fotograferat också..... så här kommer några bilder...

här är "mormors älskling" dvs mitt kissebarnbarn....Sessan som var med och planterade i går när jag fixade hos dottern....



















så blommar ju midsommarblomstren redan!


och glöm inte att det är fredag :0) och önskar er alla en fin helg!

Inga kommentarer: