"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 4 juni 2010

at home

äntligen är jag hemma igen...efter 2 dagars intensivt utbildande i utredningsmetodik så känner jag mej rätt pigg ändå...i går efter utbildningen gjorde jag stan själv i 4 timmar...avslutade kvällen med en middag på en grekrestaurang vid ån...firade dotterns kandidatexamen.... så gick den kvällen med...ingen klänning hittade jag och inte något annat heller....

idag gick jag på stan istället för att skynda mej för att hinna med ett tidigare tåg...såg en klänning på stan som jag ville prova, när butiken var stängd, så jag tänkte att jag provar nu istället då...nå...det blev ingen klänning, inget annat heller...utan gick mot tåget...då var det ju kaos pga en olycka...väntan och väntan....3 timmar senare var jag iaf hemma....vilket var oerhört skönt...och är ytterst tacksam över det faktum att det gick så bra trots allt....och så fick jag chansen att krama och pussa lite på min dotter....som kom med tåget från Linköping precis straxt innan mitt tåg kom...det var värt allt ;0)

nu är jag rätt trött ändå...känner jag efter de två dagarna och har lärt mig mycket....förhoppningsvis kommer jag att kunna använda det sen när jag återkommer till jobbet....efter en skön semester...

i morgon ska vi på fotbollscup...bonusbarnbarnet H spelar första gången :0)....ja är det inte härligt....så säg...

tjingeling

Inga kommentarer: