"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 29 juni 2010

Äntligen


är jag/vi klara med målningen av vitrinskåpet, det fattas lite färgskrapning på rutor osv...men det är iaf ihoskruvat så jag kan ta emot mina gäster :0) är väldigt nöjd med mina två jobb i hallen....så här ser det ut...Bokhyllan är lika vit och står mitt emot vitrinen. Det blev verkligen ett lyft av möblerna tycker jag.....så...får se om något mer ska målas ;0).....

sen har jag fått en present i förskott idag...en 50 årspresent....ett objektiv till min systemkamera....har testat lite i kväll, men jag är inte så haj på det ännu....ser plötsligt barren på granen under oss...haha....Det är ett Tamron 70-300 mm...med macrofunktion...så ja...får ut och testa....

annars växer det så det knakar på balkongen....Tomaterna är på g, jordgubbar är också på gång, sen har jag flera chili som jag kan skörda för dom kan man äta gröna också...men de ska vara väldigt starka så får testa mej fram tror jag......

melonplantan växer, paprikan är också på g....tillsammans med olivträdet, lite kryddväxter och rosor mår min balkong utmärkt....appropå det...jag ska vattna....nu....sen är det tidig säng som gäller idag igen...är sååå trött...har inte sovit middag idag....

sköt om er och vi hörs

3 kommentarer:

irma´s uthus sa...

Hejsan!
Vad kul att kika in till dej, nu måste jag måla något:)
Ska du ner på peace&love nåt?
kram

Nina sa...

Det mnesta gör sig bättre i vitt ;) Eller hur?

Snyggt blev det!

Ha det gott! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Lena sa...

Kikar in en vända på kvällskvisten! & önskar att du får sova inatt!!♥
Kram kram! /Lena