"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 25 juni 2010

Glad midommmar



Vill jag önska er från ett Dalom i lite mulet väder idag....men solen skiner innombords så det är helt okej iaf....bjuder på en bild från sköna Dalarna och Älvdalen där jag hittade vita midsommarblomster, och även några rosaaktiga tätt brevid de vita och blå....facinerande värld vi lever i och förundras varje dag över allt jag ser....bilden ville inte laddas upp så får göra det en annan dag för nu ska jag in i duschen och göra mej klar för en dag och kväll med goda vänners sällskap......3e midsommaren i dalarna för mig.....
Glad Midsommar alla!

2 kommentarer:

IggePop sa...

Välkomna1 Snart är ni här, och det ska bli kalas! Kram

Vida sa...

Glad midsommar vännen! Här skiner solen från en klarblå himmel och jag har en lugn och mysig midsommar.

kramar