"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 17 juni 2010

att jag inte lär mej...

har haft lite urinvägsinfektionskänning och en mindre blödning och idag blev det färd till vc för undersökning...så var det den doktor jag inte alls kommer överens med..den som inte pratar så bra svenska och som skulle försöka undersöka mig....nå..frågorna om div saker kom och när han slutligen frågade mig om när jag haft 6 sist tänkte jag att det hör väl egentligen inte till saken....då frågar han om jag pratar engelska....och då svara jag ja...så säger han.....Did you have tough sex?? men hallå....han menade att man kan få en blödning av sånt...jamen fan jag är 50 bast snart....sånt förstår jag faktiskt, jag är inte helt oupplyst...även om farbror doktorn trodde det... kontentan av det läkarbesöket så blev att han sa att jag såg frisk ut..och allt var bra...då sa jag åt honom att oavsett om jag såg frisk och pigg ut så var jag faktiskt inte det...jag borde gått ut ur rummet redan vid frågan om jag haft tufft sex....

blir besviken över att jag inte lär mej och tillåter sånna plumpa kommentarer som jag har fått av den här läkaren faktiskt...och nästa gång om jag får honom ska jag säga att jag vägrar ha honom...så det så....nu får jag svar på odlingen om några dagar så då får vi se om jag blivit sämre eller bättre....köpte tranbärsjuice idag....

i övrigt fick jag luft under vingen idag och handlade färg och började måla om furumöblerna i hallen :0) så nu luktar hela huset oljefärg...haha... sen var vi och åt middag hos L & M och knatade i ravinen en sväng bland mygg och jag hade finskor...haha...lervälling och fick gå barfota och har lerinpackat mina fötter...tyvärr är dom inte fullt så lena och mjuka som jag önskat men nå....fint var det i ravinen iaf....

nu är jag trött igen efter dagens händelser....och ska sussa...ha en fin fredag!!

Inga kommentarer: