"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 28 juni 2010

så var det byte

i bregottfabriken...näe...penicillinkuren var det som vi bytte, doktorn på vc tog ett nytt prov, sänkan var bara 8 så det var inte någon fara för en övre infektion i urinvägarna, så vi provar det nya penicillinet nu...han var trevlig, inte alls som den som jag träffade sist.....och jag hoppas att jag ska bli frisk nu då...är trött på infektioner och trötthet....

hela staden är i kaos, avstängt eftersom det är Peace & Love veckan nu....det är ett litet myrbo av människor som vandrar fram....och mer kommer det att bli...vädret är kanonbra, skönt med solen som skiner, vinden som blåser friska fläktar emellanåt....själv har jag snarkat på balkongen i solen...snarkat så jag väckte mig själv...som alltid när jag slumrar där ute...haha..stackars grannar....

sen ringde L och vi hade ett långt samtal...sen lyssnar jag på Eva Dahlgrens sommarprat nu....intressanta saker att höra på....nu väntar jag på färg till de delar som är utspridda i lägenheten och som behöver målas en gång till....

1 kommentar:

Lena sa...

Vad du verkar ha det mysigt på din balkong ;-) Vi håller på att bygga en veranda som jag tänkte gå ut och inviga idag.
Läste det du skrev häromdan om människor som är nöjda, och jag håller fullständigt med dig!! Imponeras också av folk som kan glädjas över det som är bra istället för att ständigt klaga över allt och inget. Jag brukade vara väldigt bra på det, men känner att jag blivit lite "gnällig" det här senaste året. Något att ta tag i - det är trots allt betydligt roligare att vara glad :-)

Solskens-Kramar
~ Lena ~