"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 8 juni 2010

Tisdag

fick sova hela natten....ja inte så att jag inte var vaken men jag var inte upp förräns kl kvart över 6 vilket faktiskt var väldigt bra....sen for jag och hämtade mamma och for till optikern och sen åkte vi och provade sandaler...mamma fick ett par och jag med :0) sen var det matdags...hämtade thaimat till oss och sen handlade vi blommor och ja...så hem till mamma och åt mat....T kom och ville inte ha thaimat...men vi övertalade honom och till slut så slank det ner och han tyckte det var gott ;0)....man ska inte tacka nej innan man har smakat eller hur?.....

det var en skön dag med mamma och var glad att jag kunde följa henne och göra de här sakerna....bara vi...sen for jag iväg på Beijers bygg och kollade lite och sen till Byggmax för att titta på lite mer grejor...for hem till stugan och drack kaffe, klippte lite mer gräs...och gjorde en kompost sen for jag iväg till kompisen I för att äta middag...men dom var inte hemma så for till byn för att handla lite smör....tills jag stod i kön och insåg att jag hade ingen plånbok...paniken i bender....iväg hemåt utan smör....och ringde I och sa att jag blir sen....men halvvägs tillbaks till stugan kom jag på att jag hade plånboken i kassen från Byggmax...så vände och åkte till I....hade en trevlig stund, var längesen vi två var på tu man hand så att säga....

sen for jag hem och det hade blivit kallt tycker jag...eller så håller jag på att bli förkyld....har lite ont i halsen och fryser....men nå..termometern visar ju inte så många grader heller...men myggen lever....nu är det dags för att sussa...nu är jag trött....

sköt om er...i morgon är en ny dag! Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt med en vecka i stugan! Sköt om dej!!! Kram!!