"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 18 juni 2010

brr

vilket väder det var i morse när jag vaknade....regn och åter regn, men sen lättade det lite under dagen...men i kväll när vi åkte till Älvdalen så regnade det rejält igen....nå..nu sitter vi här och solen har strimlat sina strålar mellan träden en stund och himlen ser ut som om den kan ge lite bättre väder i morgon...vi ska klippa gräs är det tänkt...själv tänker jag se kungabröllop...;0)....Tur nog tog jag med sockorna och böcker tog också och  shoppade lite trädgårdstidningar också...datorn fick självklart följa med när man har bredband :0) och nu ska jag straxt lägga mej och läsa boken RLS som jag fick idag på posten...handlar om Restless legs syndrom och är en intressant sak att titta i för att få lite mer insikt om min situation.....det går ingen nöd på mig här på landet :0) rätt avkopplande miljö.....men medicinen är inte fullt ut okej än, kände benen rasa igång igen i kväll, och även armarna har sina svängar av RLS....pirrar och är obehag i armen och går över efter en stund av aktivitet....som en tandilning ilar det till och börjar myrkrypa...ytterst obehagligt.. kan ju också bero på att jag är trött...så..nu måste jag sussa....natti natt...

Inga kommentarer: