"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 24 juni 2010

Telia

japp, de skickar mail om rabatter på 200 kr om man binder sitt abonnemang...det är väl bra tänkte jag...men till saken hör att jag hade ju redan bundit mitt abonnemang under tiden man skickat ut det här erbjudandet....sa den unga tjejen i kundtjänst.....jamen tack Telia, och fd arbetsgivare för det....för det går inte att få 200 kr på sitt konto för att man varit teliakund sen urminnes tider inte....näpp...tack och adjö....Halebop fungerar lika bra det....så om 24 månader så ska jag byta....Telia vill inte ha sina kunder kvar dom....de snikar på 200 kronor....jag släpper min lojalitet mot Telia jag...nu får det vara nog...

tjingeling

2 kommentarer:

livskrafter sa...

ja du dessa telefonabonnemang och distributerar är en djungel utan dess like...Usch...själv är jag ybernöjd med telis men tycker mindre om 3 ...så ja, alla har vi olika referenser och erfarenheter. jaja skit i de´och gla´midsommar på dig Sunshine
kram
E

Lena sa...

Kram & fin Midsommar!!!♥
Vi ska strax ut & åka båt, kanske trängas lite i Torsång? dock inte med vår egen båt, den fick vi inte i i tid hö hö..
Lena med flock!