"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 2 juni 2010

bad...

tog ett bad i kväll för att utforska om det kändes bättre i kroppen efter, och ja, det gjorde det faktiskt.....kändes skönt i kroppen, lagom avslappnad och tog ett tag innan mina fotleder och ben började värka igen....och ja, det är skönt....Mojen gav mej lite hjälp i morse också då han gav mig lite morgon tryck över benen....det hjälper också....så beröring är tydligen bra för värken...lagom beröring...får fortsätta med det....i lagom dos....

nu ska jag sova, såg precis Grays Anatomi....ååå...vad det är bra...

jo just ja....jag har bakat ut surdegen idag, blev riktigt bra igen..men den som är fryst har vi inte testat....det är så kul med degen för den är smidig och lätthanterlig...man behöver inte baka ut den i mjöl ens....den går att få loss iallafall när den ska ner i formarna...kul sak den där surdegen...

tjingeling i morgon åker jag mot Uppsala för utbildning 2 dagar....sköt om er

Inga kommentarer: