"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 22 juni 2010

mys

när dottern ringde idag...blir så glad när jag hör henne låta så lugn och harmonisk....hon hade roliga saker att berätta och det gör mej väldigt glad. Önskar bara att hon fick ett bra jobb och att hon faktiskt kunde få leva lite mer "normalt" än som nu med deltidsjobb och pluggandet.....mammor får önska....

själv har jag målat idag då jag kom från jobbet....surrade omkring en stund på stan, mest för att glömma min ryggvärk och irriterande blåsa....pencillinet tar väl ett par dagar på sig att hjälpa mig...

 nu är en möbel klar iaf....och kan fyllas med diverse böcker så småningom....sen la jag mej i stolen på balkongen och njöt tills tvätten skulle tvättas, så kom jag på att jag skulle nog flytta om lite grejor på balkongen....sätta upp hyllan och lite sånt....så fick det bli....blev väldigt nöjd med hur det blev....ska också göra en beräkning av kostnaden för att göra den dynbox jag fick ritningen på....om det lönar sig att göra den eller inte....

middag idag blev våfflor och hallonsylt och grädde.....mmm..gott....nu ska jag prova att göra en sak på datorn...får se om jag lyckas....bjuder er på en bild från sommarens dillpion så länge...tjingeling

Inga kommentarer: