"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 31 januari 2011

glömsk

usch vad glömsk jag är, i dag rusade jag runt och letade klockan, för den var borta minsann när jag skulle iväg till jobbet....ja, jag hittade den till slut, men idag är hjärnan som ett töcken....även här på jobbet så har jag svårt att klara mina arbetsuppgifter....har glömt så mycket...det gör mej ledsen för mitt framtida arbete...och så sitter jag och ska göra saker jag inte gjort på länge....det är frustrerande och inte speciellt kul att vara i den situationen känner jag idag.


är allmänt låg pga mitt krånglande öga som spökat 2 ggr i natt och även förut i helgen, och fattar inte varför det aldrig kan läka!

nä..nu orkar jag inte gnälla mer idag...

1 kommentar:

Hannele på Hisingen sa...

hihi, och jag sprang efter nyckeln som jag hade på mej :)