"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 13 januari 2011

jo visst...

ibland gör jag saker som jag funderat över länge, och som kräver oerhört mycket mod, vilket ett brev jag skickade iväg i måndags gjorde...som jag skrev 20110111 kl 11.11...och idag fick jag ett mailsvar...från en som arbetar på unitedstage vilket är en artistförmedling för ett flertal artister jag gillar....och ja...efter min dröm så vågade jag äntligen skriva och fråga om herr LW ville spela på min dotters bröllop....men förstod nästan innan jag skrev vad svaret skulle bli, och mycket riktigt...idag kom det ett "standardsvarsmail" kändes det som och jag undrar om LW själv läst det eller inte, men ja...svaret var nej iaf...tilläggas ska också att jag trodde inte han skulle göra det gratis inte....



min älskade dotter, och min älskade familj, tyvärr, så blir det ingen spelning av herr LW i aug....och jag får fundera fortsättningsvis på hur dum jag är ;0) som tror att någon så känd person skulle göra en sån sak...nå...är jäkligt stolt över att jag vågade fråga för minsann, ingen, är lika galen som er mamlion ....

så är det :0)

Lasse på P&L 2009 foto Diqueen
























Tjingeling på er...

2 kommentarer:

Iggepop sa...

Inte dum! Tuff! För tänk om... Haha :) Kramen

Laizan sa...

Klart du gjorde rätt i att fråga, annars hade du ju ångrat dig.
Man ångrar ju inte det man gjort utan det man inte gjort heter det ju.

Man kan ställa frågan till sig själv:
Vad är det värsta som kan hända?
Att han säger nej (eller kanske ja :))
Kram