"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 16 januari 2011

idag åkte julen ut

och nu är det städat och golven är torkade, känns rätt skönt att det är fixat inför transporten som anländer i morgon från Ikea, vårt skafferiskåp och vår bokhylla levereras mellan 16-20...är imponerad för man har ringt och bokat tid, skickat ett sms med info och ja, det är service det!

Spännande och jag hade självklart glömt att beställa ben till skafferiskåpet!! Som tur var så skulle L och M till Gävle så de fick uppdraget att se till så vi fick hem ett par ben :0)...

vi var också och kikade på en sängstomme till våra sängar som lätt åker isär....och hittade en fin robust sak i ek här i möbelhuset brevid oss...jag vill ha och bättre pris än den jag hittade på blocket som är den bilden jag lagt in....så får se om mannen också vill....ikea malm eller något annat går säkert också bra, men våra sängar är rätt tunga och frågan är om det blir tillräckligt stabilt....
vill ha den här , Nordic Säng i oljad ek















ögat har också spökat inatt....inte alls kul...och vet inte hur jag ska bära mej åt för att få ro i ögat...spökade mer än förra gången...så det ökar i itensitet...tyvärr....

nu ska jag gå upp med saker på vinden....julsaker som ska ut och annat som ska ner....

i morgon fyller min älskade sessa 1 26 år!! och jag ska träffa företagsläkaren för att höra hur jag mår...ja..utifrån gårdagen då jag mådde skit så får vi se...nog om det trista

sköt om er! tjingeling

Inga kommentarer: