"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 23 januari 2011

Hemma efter en fullspäckad helg

Många mil i bil, först fredagen till mamma och resan gick bra upp, sen så efter en rätt udda natt hos T där Mojen for ur "sängen" eller madrassen....mitt i natten och slog igång tvn så åt vi frukost och åkte uppåt Sundsvall...men naturligtvis var jag tvungen att besöka Wahlmans tyger och inhandla lite härliga tyger till nya vetevärmare :0)....så nu ska här sys och får ni för er att vilja ha en så är det bara att höra av sej på mailen.

Vi landade i Sundsvall vid lunchtid och hämtade upp sonen för att åka till Birsta och shoppa lite födelsedagspresenter åt dotter och svärsonen...så letade vi batteri till mammas mobil, vilket var omöjligt att få tag på utan måste förståss beställas....sen drog vi in på Ikea för att äta en räkmacka och då hittar jag en fd kollega och vän i kön :0) det blev ett kramkalas där på restaurangen...sen gick vi vidare och inhandlade en matta till vardagsrummet för presentkortet vi fick i jul :0) och sen köpte vi lite annat smått och gott....

Shoppade mat och sen for vi och hämtade dottern och handlade sushi till henne och mig...jag har börjat lära mej att äta sushi också...;0) så ja..hoppet finns...haha....en trevlig kväll med barnen och god mat, mys förde oss hemmåt Glada Hudik igen...jag var totalt uttröttad då och sov rätt omgående....

Idag har vi städat hos mamma och jag känner att kroppen är mör efter dessa 2 dagar och längtar att sussa i min nybäddade säng :0) ska ta en mjukgörande varm dusch straxt och krypa ner och läsa en stund inför veckans arbete...

Jag känner mej nöjd med helgen och dess innehåll...men trött...så godnatt på er, vi ses en annan dag!

Inga kommentarer: