"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 8 januari 2011

Mysigt

idag kramade jag om goa Vida. Hon är ursöt i sin spetsklänning och som alltid strålar hon av ljuvlig livslust och har så tänkvärda saker att säga. Saker som ger mig reflektioner.  3 timmar flyger iväg, ja....en riktigt lång fikastund som pockar på mer. Kommer på mej själv att jag glömde att höra om delfinresan....och vi skiljs åt med en varm kram, och jag känner det lite som om hon drunknar i mina armar ;0) denna ljuvliga kvinna....och hon lämnar en djup reflektion över att jag ska vara lite mer ego under 2011, och lite andra tankar om mitt framtida arbetsliv...."gräv där du står" klingar i mitt huvud när jag lämnar Kupolen...

Själv så upptäcker jag att jag har svårt att riktigt gnistra till just nu. Inte så att jag inte har lust eller glädje, men jag har en låg mellannivå i mitt liv just nu och kan inte sätta fingret på vad det är....nå..tänkte inte grubbla mer över just det nu.

Nu är det snart dags att möta min goa vän A-K och hennes sambo G, för en middag som jag hoppas ska fyllas av glädje och skratt och ge mer energi till forsatta träffar i framtiden.....

tjingeling så länge, vi hörs!

1 kommentar:

Vida sa...

Tack finaste Di för din fina beskrivning av vårt möte.. själv så snurrar tankarna kring att det kanske är den boken jag ska skriva.. de ska få snurra lite till..

Tiden går för snabbt när vi ses, hoppas vi ses snart igen och att du har en fantastisk kväll med dina vänner.

Kramar från Liv