"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 29 januari 2011

en underbar middag

både i dag och i går, älgfärssås till spagetti ....och idag älgfilé och vitlökskroketter grönsaker och en beasås...underbart kött, och ett rött vin som heter Bianchi rill...en helt underbar middag smakmässigt....

det var verkligen en lyx att få äta älgfilé för första gången i mitt liv....

i går så hade jag spaverkstad hemma...kokade en apelsinmassageolja som gjorde mig underbart mjuk och babyaktig efter att ha badat i en badsalt som jag gjort själv under kvällen......gjorde en med apelsin, en med eukaluptus, och en med lite kryddor som nejlikor, kanel, och kardemumma, och så lite lavendelolja.....fantastiskt kul att göra lite eget salt och oljan ska jag absolut göra igen....för jag var så torr i huden och kände mig så skön och luktade jul hela jag :0)

dagen idag gick till smedjebacken och Nisses, mycket saker var det där och sen for vi genom skog och marker för att komma till Grängshammar och fotograferade en hel del idag....bilder kommer sen...

så idag var en fantastiskt härlig namnsdag....ja det var nästan mitt namn iaf...och jag firar idag ;0)

tjingeling på er....

1 kommentar:

Vida sa...

Grattis i efterskott!! Låter som härliga dagar och fantastiska egengjorda produkter.. kanske nåt till julswappen.. för du är väl med igen?

Kramar