"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 25 januari 2011

Besök av obehöriga....

om nätterna då har jag besök av obehöriga själar som inte har rätten att vara i mitt liv och framförallt inte rätten att vara i mina drömmar längre.

De har förbrukat min kärlek och rätten att få återkomma till mig och mitt liv. Jag vill ha människor som ger mig ny kärlek och värme i mina drömmar, personer som jag ger rätten att leva med mig i vardagen och i livet som jag lever nu. Jag vill lämnas ifred av dessa obehöriga människor och själar som håller mig oroligt i sitt grepp om natten....

därför fick jag hjälp idag av E att sjunka djupt ner och ta ett farväl av dessa tunga skuggor som invaderat mitt liv på olika sätt och nu tog jag drastiskt lien och högg deras liv i småbitar och bad deras själar att lämna mig i fred....och så välkomnade jag de människor jag älskar och vill ha i mitt liv till mig och lät mig omslutas av den kärlek jag kan mötas av i mitt vakna liv......

ett jobbigt kliv rakt ner i avgrundens svarta mörker, men också ett skönt uppvaknande till ljus och lätthet....

jag hoppas att jag kan lämna dem och de som inte hör till mitt liv nu , eller om jag ska möta dem igen och göra samma sak, om och om igen tills jag är fri.....

2 kommentarer:

Iggepop sa...

Vad fint det var här hos dig... jag blir glad! Visst är det skönt med bokslut, jag ska oxå snacka med liemannen en dag framöver... Kraaaam och tack för fina och alltid lika kloka ord!

Vida sa...

Det hoppas jag med.. själv fick jag besök i sömnen av någon från förr men den här gången slutade drömmen i ett annat tema än vad det brukar och cirkeln blev sluten och något är förändrat..

kramar