"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 7 januari 2011

Så var det fredag igen

och ja jag gick till jobbet idag, och tänkte prova att vara här även om jag vaknat varannan timme i natt....kl 4 gick jag upp och tänkte att jag gör precis så som jag inte ska göra, ta en alvedon och en rinexin....men jag mådde iaf bättre av det så då går jag och jobbar.

Men precis så är det som jag alltid gjort, aldrig lyssnat på att jag faktiskt behöver vila, och lagom är bäst....så idag fick det bli så här. Det går bra, så frisk luft och lite aktivitet är bra också för hälsan. Jag blir rätt så rastlös hemma bara också...kryper liksom i kroppen av att göra något även om orken inte finns. Därav min mega stora vetekudde i går...jag sydde den liksom på prov, och nog prövades mitt tålamod, det ska bekännas....

ler vetekuddar tänkte jag göra, så är det någon som vill ha så hör av er på mailen.....

Nina: Wii yoga fungerar utmärkt med Wii . följ länken som jag lagt på Wii  så ser du hur det fungerar :0)....

nu ska jag fika...tjingeling på er!

Inga kommentarer: