"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 9 januari 2011

skön söndag

gårdagen lämnade stora spår av glädje, vi tog en kvällspromenad i det underkylda regnet för att följa våra gäster till hotellet i stan. Det var en mycket trevlig kväll med våra gäster från Östergötland, och många skratt och trevliga samtal som absolut inbjuder till flera träffar.....jag hoppas och tror att gästerna tyckte detsamma.

kvällen flög iväg och vi kröp isäng vid midnatt...blöt i håret la jag mej och surfade in på näten och blev glad och generad över att Vida uppskattade mina ord om henne...men det får jag ta :0) glad är jag över mötena under lördagen iaf....drömde om att jag och Mojen rusade runt bland mina arbetskamrater och jag såg ut som ett risbo i huvudet, vilket jag också gjorde i morse när jag klev upp.....haha...blött hår och snurra runt i drömmar går inte i hop....

så efter en frukost i sängen och lite pyssel gick vi ut med den samlade brödpåsen för att mata änderna nere vid älven....men det var nästan tomt på änder....fick ett par bilder iaf...men eftersom jag inte fått tillbaks mitt teleobjektiv än så blir avståndet stort....men träning ger färdighet får man tro....och här är en bild när de upptäckte att vi kom med mat till dom så kom de genast och kollade...
















en annan gäst var en skata som också ville smaka























Sen gick vi hem och landade hemma svettiga men jag kände att energin har återvänt för att börja fotografera igen och vara ute och känna glädje igen över att upptäcka nya saker.....

förresten, häromdagen kikade jag ju nyfiken ut genom fönstret och undrade vad i herrans namn dessa gjorde utanför vårt fönster...


















så vad tror ni? Blir det en spännade film från Borlänge snart? ;0) man vet aldrig.....

nu ska jag ta och gå och tvätta lite...sticka en stund och bara njuta av dagen idag...och kanske kolla ett par alternativ för min framtid....

Tjingeling

Inga kommentarer: