"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 24 januari 2011

lekhumör

jag är på lekhumör, känner våren är på g och vill göra vår i Bloggen också....glad är jag också utifrån att jag fick ett mms i morse att jag blivit "bonusmormor" till en till tjej :0) och jag trodde det skulle bli en grabb...men huvudsaken är att mor och dotter mår bra och det verkar de göra..

jag har jobbat och det blev en lång arbetsdag men det blir så hela veckan utifrån schemat...i morgon ska jag till friskgymnasten igen, får ta med ett par gympabrallor om vi ska göra någon övning....Tvätten har jag också fixat och sussat en stund...just ja...nu är det medicindags...sovdags....ses...

1 kommentar:

Nina Lindh sa...

Det illande solgröna bladet i högerkanten gillade jag...

och naturligtvis rosorna.

Här var soligt och glatt minsann! Det är bra!

Kraaaam!